Skip to main content
UberTaxi - Řídiš pro Uber úvodní foto

Řídiš pro Uber? Tak jezdi víc a ušetři!

Společnost Uber se snaží vytvářet stále lepší a lepší podmínky pro své řidiče, jelikož si je plně vědoma dopadu legislativy na složitost jejich práce. Aktuálně musí všichni řidiči společnosti Uber mít taxikářskou licenci a disponovat zkouškou znalostí místopisu.  Jak se společnost Uber snaží ulevit svým partnerům? Na co nového se mohou řidiči těšit?

Nový program pro větší zisky

UberTaxi - Řídiš pro Uber driver

Nově může každý řidič vydělat na svých jízdách mnohem více, stačí, když během týdne udělá více jak 50 jízd. Jestliže se tak stane, z každé další jízdy si společnost Uber strhne místo 25% pouze 10% poplatek. Týden pro program začíná vždy v pondělí ráno ve 4:00 a končí v pondělí dalšího týdne v 1:59 ráno.

Nový program zahrnuje všechny kategorie řidičů (UberPOP, Select a Black), každý si tak formou sníženého poplatku může vydělat víc.

Komentářů: 2

  1. jak to tedy koresponduje s tímto a to je muj poznatek:

    https://archiv.ihned.cz/c1-66092560-pasazery-v-prazskych-taxicich-vozi-i-cizinci-bez-pracovniho-povoleni-do-kontrol-by-se-mohla-zapojit-i-cizinecka-policie

    7000 nových povolení za 20 měsíců. V Praze raketově přibývá taxikářů
    Zuzana Hodková
    Počet taxikářů v Praze roste. Jen za posledních 20 měsíců vydal pražský magistrát téměř 7 tisíc nových oprávnění. „Všichni se rozhodně neuživí,“ varuje Ondřej Krátký, spoluzakladatel společnosti Liftago.
    Zatímco v roce 2016 jezdilo po Praze zhruba 6,5 tisíce taxikářů, dnes je jich už 11,5 tisíce. „Od prvního července 2018 do dnešního dne jsme vydali celkem 6 856 oprávnění řidiče taxislužby,“ potvrzuje Tadeáš Provazník z Magistrátu hlavního města Prahy s tím, že některé licence byly zcela nové, jiné obnovené.
    Všichni se neuživí

    Zvyšující se počet taxikářů je podle spoluzakladatele společnosti Liftago Ondřeje Krátkého problém. „Těžko odpovídat na otázku, kolik řidičů se může uživit, rozhodně je to ale méně, než je současný počet,“ říká. Jak dodává, v tuto chvíli má Praha nadbytek řidičů a to znamená nejenom ucpané město, ale i další rizika.
    „Takoví řidiči si nevydělají a budou je nahrazovat lidé, kteří zpravidla nenesou náklady, jež místní řidič nést musí,“ říká Krátký. Vysvětluje, že u řidičů cizí národnosti nelze prověřit trestní minulost ani to, zda mají řidičák a platí tady potřebné poplatky. Zhruba dva tisíce z nově registrovaných pražských taxikářů přitom jsou podle Krátkého cizinci.
    Vyhoštěný taxikář
    Dokládá to i pozměňovací návrh k novele zákona o silniční dopravě, který ve Sněmovně předložil Pirát Jakub Michálek. V něm stojí, že jen od května 2018 do května 2019 vydal dopravní úřad hlavního města Prahy celkem 5 728 oprávnění řidiče taxislužby, z toho 1 164 oprávnění občanům z takzvaných třetích zemí – tedy Ukrajiny, Tádžikistánu, Uzbekistánu, Turkmenistánu či Kazachstánu.
    „O nutnosti pracovní povolení kontrolovat svědčí i skutečnost, že při 13 kontrolách mobilních aplikací uskutečněných Magistrátem hlavního města Prahy ve spolupráci s Cizineckou policií bylo šest řidičů Cizineckou policií zajištěno a přímo z místa kontroly odvezeno k řízení o vyhoštění,“ stojí v návrhu.
    Krátký upozorňuje na to, že obvyklou praxí některých taxislužeb je registrované profily dále pronajímat, aby se na ně svezl někdo, kdo zkoušku neudělal. „Mám důkazy, že se to děje. Stačí se podívat na recenze zákazníků některých služeb. Často si stěžují, že jim přijel jiný řidič, než se jim ukazoval v aplikaci,“ tvrdí.
    Místo metra taxík
    Vysoký počet taxikářů na druhou stranu nahrává zákazníkům. Čekací doba a zároveň i cena se snižují. „Pokud má být člověk odpovědný vůči státu, kde podniká, pak to takto levně nejde. Alespoň ne dlouhodobě,“ varuje Krátký, podle kterého je tu i další riziko. „Stejně jako Airbnb vylidňuje města, když máte příliš řidičů levné služby, najednou taxík začíná konkurovat MHD. To má špatný dopad na strukturu veřejné dopravy ve městě.“

  2. Dobrý deň, som obcan SR chcel by aom v Prahe jazdit uber, mam vlastne vozidlo r.v 2015.
    Na SK momentalne jazdim Taxify.
    Viete mi napisat presne podmienky na ziskanie vsetkych opravneni aby som molohol legalne jazdit ako vodic uber v Prahe?
    Ďakujem
    S pozdravom
    Ľuboš
    0911150674

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *