Uber CZ&SK se rozhodl pro český trh připravit několik novinek. Mimo zlepšení mobilní aplikace a přidání nových funkcí, bude pro partnerské řidiče k dispozici zcela nové kontaktní centrum.
Novinky v aplikaci
Novinky pro řidiče:
- Co se aplikace týče, řidiči si nově mohou navolit místo a čas, kam se chystají přesunout. Aplikace jim pak vybere pouze takové objednávky jízd, které jsou v rámci tohoto směru.
- V případě, že má řidič jen omezenou dobu, kdy může jako Uber řidič jezdit (například musí vyzvednout v daný čas dceru ve škole), aplikace ho upozorní na potencionální dlouhou jízdu, kvůli které by setkání nestihnul. Ta je v aplikaci brána jako každá nad 30 minut. Dlouhou jízdu pak může bez problémů a bez sankcí odmítnout.
- Řidiči také mají nově placenou dobu čekání, což je velkým přínosem. Po dvou minutách po příjezdu vozu tak začíná nabíhat čekací penále.
Novinky pro cestující:
- Další, zcela logickým a logickým vývojem, je chat přímo v aplikaci. Každého řidiče je tak možno kontaktovat skrze něj a není potřeba řidiči volat. Tato změna zlepšuje a zjednodušuje komunikaci, kterou obě strany využívají nejvíce v případech samotného vyzvednutí nebo kvůli nepředvídatelné dopravní situaci. Zajímavá je funkce, která řidiči zprávu přečte, což zvyšuje bezpečnost a plynulost jízdy.
- Velice užitečnou funkcí je také možnost sdílení cesty s dalšími lidmi. Naskýtá se tak možnost přidat si až dvě zastávky, a dokonce rozdělit jízdné mezi více cestujících. Další novinkou je možnost rozdělení jízdného, díky kterému je možno jízdné rozdělit rovným dílem mezi více cestujících.
- Nově je také možno sdílet své cesty s dalším uživatelem. Zvýší se tak bezpečnost a vaši blízcí mohou mít přehled o vašem pohybu. Nejčastěji bývá tato funkce využívána v přepravě dětí a teenegerů.. Možnost sdílení cest však mají i řidiči, což zvyšuje i jejich bezpečnost.
Nové kontaktní centrum
Uber CZ&SK se rozhodl ve snaze pomoci partnerským řidičům a zrychlit a zefektivnit nábor nových řidičů, otevřít nové kontaktní centrum pro řidiče. „Vybudováním nového centra pro řidiče pokračujeme v investicích do toho nejcennějšího, co v Uberu máme – lidského kapitálu. Otevřením nových prostor reagujeme na stále rostoucí zájem o spolupráci s Uberem v hlavním městě a chceme tak poskytnout ještě lepší, rychlejší a dostupnější servis pro nové a existující řidiče. Náš čtyřčlenný tým už nyní podporuje více než 2000 aktivních řidičů a stovky nových zájemců,“ říká generální ředitel Uberu pro Česko a Slovensko Tomáš Peťovský.
Nově tedy bude centrum k dispozici každý všední den. Do této chvíli byly „konzultační hodiny“ pouze dva dny v týdnu.