Skip to main content
Jízdu s Uberem si nyní můžete objednat až 30 dní předem

Jízdu s Uberem si nyní můžete objednat až 30 dní předem

V posledních týdnech nás Uber novinky nešetří, a tak po zavedení plateb v hotovosti, přichází s možností rezervace jízdy až 30 dní předem. Smazává tím tak další výhodu oproti klasickým taxi službám, pravděpodobně poslední.

Pro objednání stačí otevřít aplikaci Uber ve vašem mobilním zařízení a kliknout na ikonu hodin (nachází se v horní části obrazovky v poli „Kam?„), zvolit parametry (datum, čas, místo vyzvednutí, cílová destinace, metoda platba) a potvrdit tlačítkem „NAPLÁNOVAT UBERPOP„. Tak jako je vidět na obrázku níže.

Pro zařízení iOS:

Jízdu s Uberem si nyní můžete objednat až 30 dní předem
Jízdu s Uberem si nyní můžete objednat až 30 dní předem s iOS

 

Pro zařízení Android:

Jízdu s Uberem si nyní můžete objednat až 30 dní předem s iOS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Je to ideální způsob pro objednávání odvozu například na letiště, kdy si chcete být jistí, že vás vůz bude čekat. Objednávání vozů je zatím dostupné pouze pro UberPOP, UberSelect a UberBlack tuto možnost nenabízí.

JÍZDA ZDARMA A nezapomeňte, pokud jste s Uberem ještě nejeli, zadejte náš promo kód „CZEFREE“ a získejte jízdu zdarma.

Komentářů: 36

  1. Dobrý den, už nějakou dobu nejde objednat auto dopředu. Aplikaci mám aktuální a mám android. Je to velká škoda, takže proč? Díky

  2. Dobrý den,
    UBER využívám už nějakou dobu, většinou chci odvoz okamžitě, ale párkrát jsem objednával dopředu a nebyl problém. Dnes jsem si znovu chtěl objednat auto dopředu a žádná ikonka hodin ani možnost určení času tam není, používám android a dokonce jsem odinstaloval a znovu nainstaloval. Proklikal jsem se až ke konkrétnímu řidiči. Mám stejný problém jako řada dalších lidí tady a není zde jediná relevantní odpověď. Nejste jediní kdo nabízí podobnou aplikaci, takže sbohem.

  3. Dobrý den,
    v aplikaci nemohu za žádnou cenu najít ikonu hodin, tudíž si nemohu naplánovat jízdu. Mám iOS.
    Prosím poraďte co s tím.
    Díky.

  4. Dobrý den, v aplikaci není žádná ikona pro objednání jízdy. Mám nejnovější verzi aplikace. Píšete, že to tam je, ale ve skutečnosti není. Co s tím?

  5. Když potvrdím zadání, vyskočí upozornění, že musím poslat SMS GO na číslo 827-222. To jsem udělala několikrát, ale vždy mi nejde na toto číslo odeslat…

  6. Dobrý den ,
    dnes jsem si objednala jízdu na středu na letiště,kam se musím dostat včas, kde mám jistotu ,že řidič dorazí ,když mi jízdu nikdo nepotvrdí a když u běžných jízd píšete ,že nemusí být volný řidič.Jak poznám ,že teď řidič bude volný ?

  7. Dobrý den,
    již několik dní máme objednanou jízdu na letiště brzy ráno, ale dosud nám nepřišlo žádné potvrzení. Chci se tedy zeptat, jak dlouho dopředu dostanu upozornění, že mě někdo vyzvedne nebo jak moc dopředu dostanu zprávu o stornu. Potřebujeme mít jistotu, že se na letiště dostaneme včas.

    1. Dobrý den,

      nemusíte mít obavy, žádné potvrzení nedostanete. Jen se podívejte, zda jízdu vidíte v Menu » Tvoje jízdy » Naplánované. Před odletem jen doporučuji zkontrolovat aplikaci, zda je řidič na cestě.

  8. Nechápu jak si koupit jídzu dopředu, neni možnost tam zadat datum jako na obrázku, aplikaci jsem stahovala dnes a používám android. Nějaká rada?

  9. Dobrý den, včera jsem sem dával dotaz na možnost objednání taxi předem. Teď svůj dotaz nevidím. A nikdo mi neodpověděl. To mi nepřijde úplně slušné…

  10. Dobrý den, mám android, ale vpravo vedle „objednat uberpop“ není nic, ten obdélníček je až do konce. Jak tedy objednat uber taxi dopředu? Chci na letiště. Děkuji.

  11. Dobrý den,
    Možnost plánování byla zrušena ? Zkoušeli jsme objednat odvoz na 3 telefonech s Androidem a všude je možnost si odvoz objednat pouze okamžitě. Ikona hodin jako je k dispozici v návodu neexistuje.

    1. Dobrý den,
      plánované objednání lze i na Androidech. Do článku byl přidán obrázek aplikace, stačí kliknout na ikonu auta s hodinami vedle možnosti „Objednat UberPop“.

  12. Dobrý den, chci se zeptat, potřebuji nutně převézt balíček z místa A v Praze na místo B. Není to možná standardní, ale mohu využít Uber pro převoz? Zaplatím samozřejmě stejně jako by se jednalo o převoz pasažéra.
    Druhá otázka, mám staženou aplikaci a po klepnutí na políčko KAM, se mi nic nezobrazí. Jak mám naplánovat trasu?
    Děkuji L.

    1. Dobrý den,
      je to určitě neobvyklé, ale neměl by to být problém. Trasu naplánujete kliknutí na ikonu hodin, která je vedle pole „Kam?“.

  13. Dobrý den,
    nemám žádnou zkušenost zatím s Uberem. Jak se dozvím, že vůz je na místě a podle čeho ho poznám ?
    Chci si naplánovat jízdu tam i zpět. Dá se objednat už nyní? Když pošlu objednávku jaký je další postup? Jak dlouho dopředu je potřeba objednávat když už teď vím čas odjezdu i odvozu zpět? Prosím o popis postupu, abych nečekala marně. Děkuji

    1. Dobrý den,

      že je vůz na místě se dozvíte podle aplikace a upozornění. Vůz poznáte dle popisu v aplikaci včetně části registrační značky. Objednávat můžete až na 30 dní dopředu. A pro první jízdu zdarma nezapomeňte využít kód „CZEFREE“.

      1. Dobrý den, stáhla jsem si vaši aplikaci do telefonu, ale žádnou možnost objednání auta předem tam nevidím. Pouze okamžitý odvoz. Poradíte mi?

        1. Dobrý den,

          rozvržení aplikace se po její aktualizaci mírně změnilo. Nyní se objednání jízdy nachází v horní části, pole „Kam?“ a ikona hodin. Aktualizovali jsme také návod a snímky v tomto článku.

          1. Přiznám se, že tomu nerozumím. V mém telefonu je pouze pole „kam?“ Ikona hodin v něm není.

          2. Podívejte se na snímek v článku, je v něm vidět ikonka hodin.

          3. Stejne otazku : V mém telefonu je pouze pole „kam?“ Ikona hodin v něm není.

          4. To je zvláštní. Používáte aplikaci na iOS nebo Androidu?

  14. Dnes jsem poprvé objednala jízdu na zítřek. Dostanu nějaké potvrzení mé objednávky a ujištění, že mě někdo odveze? Je to brzy ráno na letiště. Potřebuji jistotu.

    1. Dostanete upozornění, jakmile bude váš řidič na cestě. Pokud nedostane upozornění o zrušení, je rezervace platná.

  15. to je ale úplně na nic, protože řidiči o tom, že má někdo naplánovanou jízdu neví, nikdo jim to neřekne a žádný seznam taky není. Uber ještě k tomu malým písmem píše, že nezaručuje, že bude nějaký řidič dostupný, takže výkřik do tmy. Můžu si plánovat, jak chci, ale jistotu odvozu nemám

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *