Skip to main content

Jak kontaktovat Uber poštou, e-mailem, telefonicky či osobně

Způsobů jak kontaktovat Uber v Čechách je několik, ale nejefektivnější je využít mobilní aplikace (viz. níže). Zejména pro případy reklamací a stížností, které se týkají uplynulých jízd. Máte-li nějaký technický problém s aplikací či jiný dotaz, pošlete zprávu na oficiální Uber Facebook stránce pro ČR.

Kontaktovat Uber v České republice korespondenční cestou můžete na následující adrese (oficiální sídlo):

  • Uber Czech Republic Technology s.r.o.
  • Thámova 166/18, Karlín
  • 186 00 Praha 8, Česká republika

Prostřednictvím e-mailové adresy support.prague@uber.com lze napsat přímo na Českou pobočku Uber. Řidiči, či zájemci o práci Uber řidiče můžou využít e-mailovou adresu PartnersPrague@uber.comNovináři pak pro dotazy mohou využít i e-mailové adresy press@uber.com.

Telefonický kontakt bohužel Uber v Česku nenabízí.

Pokud fungujete jako Uber řidič (Partner) můžete využít i osobní konzultace v kanceláři Uber na adresa Thámova 18, přízemí. Dorazit na konzultace jako řidič můžete v následujících časech:

  • Pondělí a středa: 10:00 – 12:00 a 13:00 – 15:00
  • Úterý a čtvrtek : 15:00 – 19:00
  • Pátek: 10:00 – 12:00
TIP PRO ŘIDIČE Velké množství pasažérů cestuje se svými dětmi a vyžadují vůz s autosedačkou. Tu si můžete pořídit za pouhých 2.299,- Kč a vyhnete se tak zbytečným storno jízdám.

(Doporučeno) Kontakt pomocí aplikace

Uberem doporučený a nejrychlejší způsob komunikace, je prostřednictvím aplikace. Spusťte mobilní aplikaci Uber a přejděte do menu (levý horní roh) » Tvé jízdy » vyberte některou z minulých jízd, které se týká váš dotaz » v sekci Nápověda vyberte z následujících možností:

  • Ztratil jsem věc
  • Byl mi naúčtován poplatek za zrušení cesty
  • Byla mi účtována nesprávná částka
  • Zpětná vazba řidičů
  • Zpětná vazba k autu
  • Účtování a účtenky
  • Potíže s promo akcí

Přidejte více informací k situaci a odešlete zprávu Uberu. Většinou vás e-mailem kontaktuje pracovník zákaznické podpory do 24 hodin.

Jak kontaktovat Uber pomocí mobilní aplikace
Jak kontaktovat Uber pomocí mobilní aplikace

Napište nám (nejsme Uber)

Formulář níže slouží pro kontaktování správců serveru UberTaxi.cz. Nejsme však Uber a ani k němu nemáme žádné vztahy. Jsme nezávislý server.

    Váš e-mail (povinný)

    Vaše zpráva

    Osobní údaje, které vyplníte do formuláře výše nijak nezpracováváme a nepředáváme je žádné další straně. Váš e-mail slouží pouze k tomu, abysme vás mohli kontaktovat v případě odpovědi.

    Komentářů: 73

    1. Dobrý den
      dnes jsem zjistila, že mi Uber strhává peníze i když nejezdím. Každý měsíc jednou dvakrát po malých 300 – 500 kč částkách. Také nikde nemohu najít kontakt a nevím, co se s tím dá dělat? Ach jo.

    2. Vaší řidiči nemusí nosit roušky? Včera mě vezl Ukrainec bez roušky z Karlína do Jesenice.. Prosím ospověď!!

    3. Na boltu to funguje bez problémů 😉 proto používám už jen zásadně jen bolta…a zde na uberu mám pocit že to taky není problém 😂😂

    4. Dobrý den může mi někdo zodpovědět proč blokujete řidiče který pro vás jezdili když nechtějí jezdit 10 km aby tam nakládali zákazníka na 1km.kvUli 70kc lkdyž jim stoho strhněte poplatek 20%.kazdy řidič by měl mít možnost si určit km kolik bude chtít jed pro zakázku .pak se nestane že vám ji budou zakázku odmítat.

    5. Přesně dnes se mi to stalo to samé.jsou to podvodníci řidič byl na asi 300m a zakázku vzal hned a pak se 10min vůbec nepohnul, pak to stornoval že prý jsem tam nebyl a ztrhli mi 55kc . Řídíc nemá ani jimeno jen Julius a zpětné jsem nedohlédal ani espezetku .100%tak si vydělává tak pozor na to Jinak pro mě s ubrem to bylo naposled.

      1. support.prague@uber.com neexistuje, vrací se to jako nedoručitelné. support@uber.com pošle automatickou odpověď, že není monitorována a mám si poradit přes help v aplikaci sám, a tam zadat, co nejlépe odpovídá mému dotazu. Kde člověk může kontaktovat člověka v Uberu s jiným dotazem než na který je šablona?

        Můj dojem: Nijak. Uber takové zákazníky hází přes palubu, a je mu to jedno, protože se o tom těch 99.999% zákazníků, kteří neměli neřešený problém, nedozví a těch je pořád dost.

      2. Náhodou jsem objevila tuto informaci a ráda bych se k ní vyjádřila. Jezdím s Uber Taxi často a tento problém znám. Stačí sledovat na mapě, zda se auto pohybuje, pokud ne, dávám jim cca 5 minut, pak píšu ridiči zprávu, zda pro mě jede, že se auto na mapě nepohybuje. Pokud mi odpoví, že ano, sleduji, jestli se opravdu auto na mapě pohybuje a neujelo jen pár metrů a zase stojí. Pokud se opět nepohybuje, napíšu řidiči, že se opět nepohybuje a proto jízdu ruším. Stalo se mi to 2x a Uber mi nic nenaúčtoval. Někteří řidiči to dělají schválně, protože se jim nechce brát kšeft třeba za 100 Kč. Když se auto aspoň kousek pohybuje a pak stojí, spoléhají na to, že jízdu zrušíte Vy, abyste zaplatil storno poplatek. Pokud ji totiž zruší řidič, je to k jeho tíži. Stačí, když budete reagovat jako já a Uber Vám žádný storno poplatek účtovat nebude. Pokud by se to i přesto stalo, v aplikaci máte možnost jízdu reklamovat, rovněž tak i pro případ, který uvádíte, tj. že jízdu zruší řidič a hodí vinu na Vás.

    6. Dnes si kamarád objednal odvoz z místa x do místa y a chtěl mě cestou vyzvednout na místě z. Řidič ho vyhodil z vozu s tím že to měl objednané pouze do místa y. Opravdu slušné a reprezentativní vystupování (ironie). Dodnes jsem všechny kritiky na vás odsuzoval, ale s tím je teď konec.

      1. tato přeprava je dělaná tak, že jste si měl každý objednat svý auto. Jako řidič nemám možnost v aplikaci zadat další místo nakládky nebo vykládky, jen zmrd co je vychcanej a za pár kaček chce ještě uštřit tohle nepochopí. Já jako řidič přijmu objednávku a automaticky se vygeneruje přepravní smlouva z bodu A do bodu B, nechápu proč vy jako zákazník to chcete ještě měnit? si objednejtě další auto na další přepravu, snad to už konečně pochopíte.Pavel

      2. Tak já tady budu za se za řidiče 😉 Už také nebudu jezdit pro Uber, jelikož jsem si vždycky vydělal jen na auto a něco málo navíc, ale téměř všechny peníze sem utratil za naftu a za servis a nic mi nezbylo a navíc s Ubrem jezdí obvykle namasírované socky. Zákazníci mě buzeroval, vymýšleli si pořád jak ušetřit každou korunu, dýško žádný a byli důležití až na půdu, jako kdybych byl soukromý řidič limuzína za 30 tisíc na den. Dnes jezdím za dvakrát až třikrát tolik co u Uberu, zákazníky mám slušný a dýško mám větší než výplatu od Uber. Takže za mě je Uber dobrý pro zákazníka a nesmysl pro řidiče.

    7. Zdravím a taky se přidávám k těm, kdo si stěžují. Dokud vše nějak funguje, je to ok. Pokud máte problém, je to jen Vaše věc. Prostě si poloibte. Kontakt neexistuje. Líbivé kecy na aplikaci o tom, jak je tu UBER pro vás taky. Nikdo nereaguje. Když už mnějaký kontakt někde přecejen seženete, emaily se vrací. .
      To mě může fakt nasrat. Já snad začnu zase fandit těm taxikářům z centra Prahy..
      A to jsem Vás tolik propagoval…. Jestli se mi nikdo neozve, aby mi pomohl s mým problémem, tak si dám opravdu záležet, abych tu reklamu napravil….

      1. Zdravím také se přidávám ke stížnostem. Měl jsem objednaného řidiče a příjezd za 7 minut,po uplynutí 6minut mi to zrušil a vzal to jiný a scénář se opakoval 4x,takže jsem tam přez 25minut stál a po 30minutách jsem se konečně dočkal odvozu od Výstaviště Holešovice do Mánesovy. Pak si na Jarově objednám odvoz z Jarova do Dolních Počernic a řidič mi to přijme,že přijede za minutu a stál cca 500metrů ode mě a za chvíli mi skočilo,že přijede za 10minut,nechtěl jsem,aby se mi opakovala situace,kde jsem čekal 30minut,tak jsem tu objednávku okamžitě zrušil a chtějí po mě 55kč poplatek jako náhradu za čas a úsilý řidiče. Objednávka byla zrušena do 2 minut a ve stanovách mají,že poplatek účtují až po 5minutách od objednání.

    8. Mohu otevřít licenci, pokud ji nepřijímám? Nedávno bylo otevřeno pět lidí v Uberu Bar.B.B. s.r.o.va Licence č.S.o.GROUP je neplatná pro spol. Uzbek khayot. Usmonjon.azizbek shuhratjon omar

    9. Vaší službu už NIKDY nevyužiju, ani nikomu nedoporučím!! Dnes v noci, když jsem si objednala jízdu abych se dostala z práce řidič přijel, otočil se a hned odjel!! Já na nej mávala s telefonem v ruce, ihned jsem ho chtěla kontaktovat přes tu vaší debilní aplikaci!! Nečekaně mi to nezvedl, v chatu mi neodepsal a VY ste mi ještě strhli peníze za zrušení jízdy!! A nejhorší na tom je, že se mi to bohužel nestalo poprvé!!! Nikde nemůžu najít kontak kde bych si na pana TOMÁŠE mohla stěžovat!! Protože tohle je opravdu nehorázný!!!

        1. Dobrý den,
          Nechal jsem dnes v uberu telefon. Dočasný Kontakt na mě je email.
          Prosím o pomoc, předem děkuji.
          Prokeš

        1. Včera jsem si zavolala uber a řidič přijal moji jízdu a měl být na místě za 3min( byl jen ulici od místa vyzvednuti) najednou vsak přes mapu vidím, že se řidič otočil a jel dál a dál od místa vyzvednutí. Volala jsem mu, avšak nezvedal a ani nereagoval na prosbu o zrušení jízdy. Pak zastavil až byl 6km od místa vyzvednutí. Tímto mi znemožnil si objednat nového řidiče a mrzla jsem venku.Je to nehorázné jak se někteří ke svým zákazníkům chovají. Zrušil mi jizdu az po 45min. Štěstí, že přítel byl se mnou a zavolal nového řidiče. Nevím proč bych měla platit poplatek za zrušení, když se vaši řidiči chovají jak hovada!!! Příště si vyberu jinou společnost

    10. Dobrý den, neustále mi od Vás chodí sms zprávy a už mě to dost obtezuje. Okamžitě s tím přestaňte. Děkuji moc

    11. Včera som sa s kamarátkami večer potrebovala dostat domov (v Prahe). Najrychlejšiu cestu poznám avšak taxikár nás za vysokú cenu povozil naozaj všade a nakoniec nás (síce na naše zelania) nás vysadil dakde uprostred rychlostnej cesty a mi sme nemali ani len najmenšie tušenie kde to doprdele sme. Tak sme išli popri cestách asi hodinu a od našeho bytu (ktory sme s našim dokonalym taxikárom uz dávno prešvihli) sme boli teda poriadne daleko.
      Tymto komentárom chcem len vyjadrit fakt ze nie vzdy je taxi ideálna volba ( s vašou stránkou či uberom to nemá ani tak dačo spoločné) ale jednoducho som sa s touro hnusnou skúsenostou podelit

    12. Prosim vysvetlete vasim motorkarskym kolegum, ze kdyz stoji auto prvni na svetlech a ridic dobzuci a postavi se pred tento vuz a jeste si hraje s telefonem, logicky ho ridic vozu prejede!!! Jezdi jak prasata. At si prectou vyhlasku!!! Motocyklista se drzi pri prave strane vozovky! Delaji skvele jmeno vasi firme. A jeste na me bude hulakat a srat se ke me do auta??? Zamyslete se!!!! Prosim managera Uberu o odpoved na muj mail. Dekuji moc.

    13. Dobry den,
      Vcera 17.6 o 4:00h hodine rano som sa prepravoval Vasou sluzbou
      Z Hornych Pocernic do Brandysa nad Labem,kde v aute mi vypadol telefon
      Cierny Samsung J5,kedze cislo na ridice nemam,tak kontaktujem Vas,aby ste mi prosim pomohli
      Vopred dakujem za odpoved
      S pozdravom
      Marcel

    14. Dobrý den,
      chodí mi od vás smskou kód. Nic jsem si neobjednal a už mi přišlo přes 30 sms. Napište mi na mail, jak se otravných sms zbavit.

      1. Dobrý den opět 51sms a nikde žádné dovolání …..potrebuju vedet proč mi chodí nějaké Uber kódy….a jak se toho vyvarovat…..dekuji za bleskovou odpověď!!!!

      2. taktéž mi chodí smsky, již 1500 smska v řadě, asi nějaký marketingový tah …ale je to poněkud otravné, jak se těchto smsek dá zbavit ?děkuji

    15. Byla bych rada, kdyby mne prestali od 2 rana! chodit 10-15 sms za sebou s nakyma trapnyma kodama. Dnes celej den to pokracuje! Nebo to budu resit jinak! Dekuji….

    16. Dobrý den, nechápu určité záležitosti, které se týkají kanceláře Uber v Praze. Protože nekomunikují, nepíšou a nemají řádnou Infolinku na telefon, jako každá jiná kancelář. Divné je, že třeba Uber v USA a jinde, mají zavedenou linku i pro své partnery- Flotili a vše tam mají v pořádku a řidiči jezdí legálně. Setkala jsem se tu s XX řidiči, kteří jezdí absolutně nelegálně, a) pod fingovanou smlouvou která ohrožuje řidiče a dělá Uber špatné jméno, b) na dohodu smlouvy, které jsou absurdní a max. 300 hod ročně dovolují výdělky a nebo nějaké smlouvy které jsou zavádějící, nelegální a dělají z mnoha řidičů blbce! Protože až příjde kontrola, která příjde. Tak kdo bude mít problémy?, samozřejmě řidič a hrozí mu min. 500.000 pokuta, vězení a zákaz činnosti.
      Proč na toto nedohlíží Uber a nechává to být a nechává si dělat problémy díky některým Flotilám, které okrádají řidiče a dělají z nich totální Voli? Proč já a mí řidiči platíme daně, máme na vše oprávnění a některé flotily a jejich řidiči nikoliv a zabírají nám tu místo a ohrožují dobrou pověst.

    17. Dobrý den, každý den mi od Vás chodí sms o tom, že děkujete za zájem řídit s Vámi a ať dokončím rezervaci. Nikdy jsem tento zájem neprojevila, mohu Vás tedy požádat, aby se se mnou někdo spojil a vymazal moje tel.číslo z Vaší databáze???

      1. Dobrý den, Aleno, mám přesně ten samý problém. Uber mi permanentně zasílá emaily na které nelze odpovědět, na svých stránkách nemá žádné kontaktní informace a emaily, které se někde objeví, jsou většinou nefunkční a zprávy se vrací zpět. Zdá se mi absurdní takovou situaci řešit s centrálou (!), ale obávám se že mi nic jiného nezbyde. Ozvěte se mi prosím pokud jste vymyslela jak se toho potěšení zbavit :).

      1. Dobrý den,měl bych zájem jezdit Uber a sháním zázemí flotily.Bylo by to možné?
        Děkuji Zálešák

      2. Dobrý den měl bych zájem pracovat u vaší flotily hodnocení mám 4,76 nástup možný zítra děkuji za odpověď Tel 607 797 864.

    18. Dobrý den,
      mám sve s.r.o. a mám v něm flotilu aut, které občas nejezdí a chtěl bych je využít občas na Uber se svými zaměstnanci. Šlo by nějak zaregistrovat Uber na svoji firmu.? Nebo musí to být konkrétně na řidiče.?

      S pozdravem Petr

        1. Ahoj jsem take z Brna a uvazovala jsem s jezdenim za Uber,az na to,ze je pozastaven. Jak ro myslis,ze shanis flotilu :D?

    19. Dobrý den. Pročetl jsem dnes několik článků o Vaší nové službě v Brně a mám několik dotazů,
      na které jsem ale nenanašel odpověď.
      1) platba – někde se uvádí že lze i hotově, někde že jen kartou ???
      2) jezdíte i mimo Brno, např. vesnice 15 km od centra Brna? Všude se uvádí jízda po Brně.
      2a) do ceny se počítá cesta jen tam (15 km mapř.) nebo i zpět (prázdné vozidlo)?
      3) Jak jsou (nejsou?) cestující pojištěni např. při havárii (zranění nebo i úmrtí, poškození věcí ?)
      Nepřeji to nikomu, ale stát se může. A je dobré to vědět.
      4) Je aplikace i pro Windowsphone? Info jsem nenašel.
      Děkuji za odpovědi, snad poslouží i jiným a přimlouval bych se za uveřejnění takových a podobných praktických informací už při popisu služby. Možná že někde jsou, já jsem je ale nenašel.
      Děkuji za odpovědi.

    20. dobry den,

      zaujala mě Vaše nabídka spolupráce a rád bych s Vaší společností navázal spolupráci a stal se Vaším řidičem.

      Je potřeba živnostenské oprávnění a jaké jsou další podmínky.

      děkuji za Odpoved

        1. Ani to nezkoušejte,syn u nich přes měsíc jezdil ,dostal se do problému s taxikaři,volal nadřízenému a ten ani neporadil ,radši praci vzdal než aby mu někdo rozbil h…,a jen tak mimo už pul roku čeká na výplatu od Ubra/p.Jan Chromý/

        1. Dobrý den, rád bych jezdil pro Uber, ale nemám auto. Je možné si ho od Vás půjčit?

        2. Dobrý den měl bych zájem pracovat u vaší flotily hodnocení mám 4,76 nástup možný zítra děkuji za odpověď Tel 607 797 864.

    21. Dobry den,
      menu v aktualnej aplikacii uz neobsahuje „Byla mi účtována nesprávná částka“, je tam len moznost reklamace storno poplatku. Email je neaktivny. Ako mozem reklamovat jazdu?

      1. Dobrý den, já ji tam stále vidím a aplikaci mám aktuální. Co konkrétně potřebujete reklamovat? Zkuste vybrat podobný problém.

    22. Dobry den chtel jsem se zeptat mam ve vasi firme registraci a nejde mi zmenit auto muzete me kontaktovat pan Bily Roman

    23. Dobrý den,
      dnes jsem poprvé zkusila Uber, dočetla jsem, že první jízda je zdarma,
      ovšem bohužel tomu tak nebylo. Posléze jsem zkusila zadat kód CZEFREE,
      nicméně mi to napsalo, že kód je platný pro první jízdu.

      Jak tedy mohu získat jednu jízdu zdarma, o které píšete?

      1. Dobrý den, první jízda je zdarma, pouze s použitím kuponu „CZEFREE“. Zkuste v aplikaci reklamovat jízdu „Nefungoval mi promo kód“ a možná vám ho zpětně uznají.

        1. Dobrý den
          Zaregistroval jsem se úspěšně na uber ale už asi 14 dní cekam na vyřízení stále mi to píše že si mám prohlednout zatim video
          Poraďte co s tim dekuji

    24. Mam zajem vytvorit vlastni flotilu pod Uberem v Praze. Kdo me da potrebne informace co vsechno potrebuji?

      Psal jsem primo na Uber ale email se me vratila.

    25. Umi nekdo ve vasem systemu odblokovat mou platebni kartu….byla nedopatrenim na Vasi strane nechana zablokovana, a ja ted nemuzu jezdi, resp.ji znovu zadat do aplikace a zrusit ve stejne aplikaci starou, ktera je neplatna…

    Napsat komentář

    Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *