Skip to main content

Stažení Uber aplikace pro iOS (iPhone/iPad), Android a Windows telefony zdarma

Pro využívání služeb Uber je nutné mít nainstalovanou oficiální aplikaci pro mobilní telefony nebo pro osobní počítače využívající Windows 10. Bohužel není možné Uber objednat telefonicky ani e-mailem, pouze prostřednictvím aplikace.

Aplikace je dostupná zdarma, v českém jazyce a pro všechny moderní operační systémy

  • Apple iOS – pro iPhone, iPad a dokonce i Apple Watch
  • Android – pro veškeré telefony s tímto operačním systémem jako Samsung, HTC, Nexus, LG, Sony, Lenovo, HUAWEI a další
  • Windows 10 Mobile, Windows Phone 8.1 – pro veškeré telefony s tímto operačním systémem jako Microsoft Lumia
  • Windows 10 – pro jakýkoliv osobní počítač či laptop s tímto operační systémem
Takto vypadá použití aplikace Uber na mobilním telefonu
Takto vypadá použití aplikace Uber na mobilním telefonu

Aplikace Uber pro cestující je pouze jedna, nezáleží v jakém městě cestujete nebo zda chcete využívat UberPOP, UberSelect nebo UberBlack. Jiná aplikace je pouze pro řidiče (partnery).

Stažení aplikace Uber pro cestující zdarma

Aplikaci pro cestující si můžete stáhnout zdarma prostřednictvím následujících odkazů

Stáhnout Uber pro Android →

Stáhnout Uber pro iOS (iPhone/iPad) →

Stáhnout Uber pro Windows Mobile →

Stáhnout Uber pro Windows 10 →

JÍZDA ZDARMA Pokud se chystáte využít Uber poprvé, nezapomeňte využít náš promo kód pro první jízdu po Praze zdarma!

Takto vypadá použití aplikace Uber na počítači s Windows 10
Takto vypadá použití aplikace Uber na počítači s Windows 10

Stažení aplikace Uber pro řidiče (partnery) zdarma

Aplikaci pro řidiče (partnery) si můžete stáhnout zdarma prostřednictvím následujících odkazů

Stáhnout Uber pro Android →

Stáhnout Uber pro iOS (iPhone/iPad) →

O tom, jak se stát řidičem Uber si můžete přečíst v našem návodu Staňte se řidičem Uber a začněte vydělávat.

Komentářů: 13

  1. Dobrý den,
    rádi bychom si objednali UBER taxi pro odvoz z vlakového nádraží do hotelu. Chytrý telefon bohužel nevlastníme
    a tak bych se ráda zeptala, jak můžeme taxi po příjezdu do Prahy na vlakové nádraží objednat. Děkuji za informaci.

  2. REKLAMACE STORNO POPLATKU:

    dnes dne 29.10.2018 jsem si objednala po 6 hodině ranní Uber do nemocnice na Homolce. Po necelých 10 minutách mi aplikace sdělila, že řidič jízdu zrušil a že si mám objednat dalšího řidiče. Měla jsem být v nemocnici na čas, tak jsem si objednala dalšího řidiče. Musela jsem ale předem odkliknout, že zaplatím storno poplatek. Jelikož jsem spěchala a potřebovala co nejrychleji do nemocnice, tak jsem vše potvrdila. Další řidič přijel a odvezl mi na místo. Byla mi ale připočtena částka 55 korun storno poplatek k ceně jízdného. Chyba nebyla na mé straně, ale pravděpodobně v aplikaci .Nevím,proč mám platit storno poplatek, když řidič jízdu zrušil. Může být jízda zrušena záměrně a pak přijde řidiči storno poplatek, aniž by se jízda uskutečnila? Aplikace není dokonalá. Někdy nefunguje jak má. Prosím tímto o vrácení neoprávněně zaúčtované částky storno poplatku. Při přihlášení jsem na menu a nápovědě nemohla reagovat. Reklamuji storno poplatek a prosím o vrácení. Děkuji

  3. Dobrý den, dnes ráno jsem odjížděl z ulice Malířská 14 z Baru Kontrast, a cestou na prosek jsem zapomněl v autě černou vlněnou kšiltovku. Byl to dárek, a tak bych prosím rád kontaktoval pana řidiče jestli ji náhodou nenašel ?

  4. Ahoj všem,
    včera jsem si okolo druhé hodiny ranní zavolal taxi Uber a řidič opravdu dojel….nasedl jsem a řidič mě odvezl na místo uřčení. Během jízdy mi ale volal druhý řidič, že mě má také vyzvednout (nikoho jiného jsem nevolal… nasedl jsem do prvního auta, které odpovídalo značce vozu a SPZ!)
    Dnes mi přišel mail, že mám zaplatit nějaký storno poplatek a navíc mi udělil nejhorší možné ohodnocení.
    Jak je toto možné?
    Mělo by se toto u profesionálů stávat?
    Žádám o omluvu, stornování poplatku a vymazání špatného hodnocení.
    Standa

  5. Dobrý den.
    Objednat si taxi dopředu mi též z aplikace nejde. Hodiny ani kalendář v lince kam to bude nemám…
    Večer je jízda dražší? V neděli je jízda dražší? Stejnou trasu stejné minuty jednou 100 a podruhé přes 200.V úterý ráno o stovku levnější, než v neděli večer. Je to dobře?
    Dík.
    Marie

  6. Dobrý den,

    Uber využívám celkem pravidelně. Ráda bych využila naplánované jízdy, ale v aplikaci (ios) bohužel obrázek hodin nemám ani po aktualizaci a odistalování a zpětnému nainstalování aplikace. Je možné naplánovat trasu i třeba prostřednictvím webu?

  7. Dobrý den, včera jsem s přítelem využila Vašich služeb a z Depo Hostivař jsme jeli do Uhříněvsi, cesta tam za kamarády dopadla výborně a jeli jsme s příjemným řidičem. Zpátky jsem objednala opět Vaše služby. Když jsme se loučili (APLIKACE HLÁSILA, Ž JE ŘIDIČ NA MÍSTĚ VE 23,01) a následně sjížděli výtahem z bytu našich kamarádů, tak mně v kabelce zvonil telefon (ČAS 23,06) , pozdě jsem ho vylovila, ale hned jsem volala zpět (ČAS 23,06), což ale nešlo. Hlásilo mně to a to opakovaně (viz příloha), že nelze spojení uskutečnit. signál jsem měla dobrý ! Když jsme přišli před dům, tak jsme viděli auto odjíždět, jednalo se o vteřinky, ale spojit se s řidičem nebylo možné…to mně hodně rozzlobilo, protože bydlím na Petřinách a byla skoro půlnoc a já se chtěla dostat na metro včas, tedy jsem objednala opět Vaše služby, ačkoli jsem byla donucena zaplatit 200 korun pokutu, ale za co ? Já byla na místě včas !!! Vše je doloženo v příloze. Mimochodem ten poslední pan taxikář byl opět fajn, i když mu bylo špatně rozumět, ale co, hlavně, že mně dovezl bezpečně a pohodlně k metru.
    Neobjednala jsem jiné taxi, abych se pokutě vyhnula, jsem věrný zákazník, ale jen do chvíle, než se rozzlobím. A to právě nyní po včerejšku jsem, protože ten řidič Ondřej (Škoda Octavia 3 LA2437) , co odjel a nepočkal na nás se nezachoval podle mně profesionálně. Takže mám-li i nadále využívat Vašich služeb, prosím o kompenzaci nesmyslně naúčtované pokuty.
    Děkuji Vám za brzkou odpověď.

  8. Dobry den, v nedely 11.02.2018 kolem 12.10h jsme jely bilou Skodouv Uber taxi na jmeno Adam z Tupolevova 713 Praha 9 , a zapomnely v avte v zadu tasku . Prosim zavolajte 775364786 Dekuji

  9. Prosím, 3.1. Jsem pravděpodobně ztratila dva klíče na kroužku s koženým přivěškem, jela jsem 0:05 z Laubovy ulice směr Strašnice na Jméno Michal Nohejl.

  10. Potřebuji reklamovat platby, které byly strežené z mého účtu za služby, které jsem neužívala. Email se mi vrátil:Address not found
    Your message wasn’t delivered to support.prague@uber.com because the address couldn’t be found, or is unable to receive mail.
    LEARN MORE,telefonický kontakt neexistuje! Jak mám postupovat?!

  11. Dobrý den,žádala jsem na UBER telefon,protože nemám chytrý telefon a nemohu si stáhnout aplikaci. Podrobnějším sledováním informací jsem zjistila,že tel.čísla nesdělujete. bohužel

  12. Již min.3 týdny mne vede Uber jako kontaktního pracovníka a stejnou dobu je mailem kontaktuji ,aby vzali na vědomí , že nikdy jsem nebyl a ani nebudu pracovníkem Uber.Telefonický kontakt Uber nemá mailem je to beznadějné , tak to zkouším i nadále a budu kontaktovat příslušné orgány , ve dne v noci mne vyzvání telefon potencionálních zákazníků Uber.
    Uber udělejte si pořádek !!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *