Skip to main content
Uber ztráty a nálezy

Uber ztráty & nálezy

Asi velké většině z nás se v životě stalo, že někde něco zapomněl. Například  v letadle, v autobusu, ve vlaku – a v neposlední řadě v taxi nebo Uberu. Zamysleli jste se však někdy nad tím, které věci se ztrácejí nejvíce, nebo jaké nejkurióznější věci byly na zadních sedačkách nalezeny?

Mezi ty nejběžnější (která Vás asi nepřekvapí) tak patří:

  1. Mobilní telefon
  2. Prsten
  3. Klíče
  4. Peněženka
  5. Dioptrické brýle
  6. Peněženka
  7. Doklady
  8. Rukavice
  9. Nabíječka
  10. Sluneční brýle

Ty nejzajímavější věci, které byly objeveny jsou však tyto: trekingové hole, humr, obraz, výplatní páska, kytara, zásnubní prsten, gumová palice, vysvědčení, židle, laser, svatební oblek, neprůstřelná vesta, grill, Bible, hořčice, Harry Potter brýle, papírový drak, pantofle, deník, kontaktní čočky, šperkovnice, housle a vysavač.

V České republice lidé v Uberu nejčastěji zapomínají svůj mobilní telefon
V České republice lidé v Uberu nejčastěji zapomínají svůj mobilní telefon

Uber ukázal vlastní statistiku, kde také poukazuje na to, že jedním s nejvýraznějších měst, kde lidé zapomínají, je Los Angeles. Zajímavé je také zjistění, že lidé nejvíce zapomínají v neděli. A co, že se v neděli nejvíce ztrácí a hledá?

  • V neděli jsou to svatební šaty,
  • v pondělí jsou to skateboardy,
  • v úterý zase plavky,
  • středa „přeje“ notebookům,
  • čtvrtek zase zavazadlům,
  • v pátek se hledají malé kufříky,
  • a v sobotu letenky.

V případě, že věc (ať už některou z výše uvedených či nikoli) ztratíte, Uberem doporučený a nejrychlejší způsob pro podání reklamace či stížnosti, je prostřednictvím aplikace. Spusťte mobilní aplikaci Uber a přejděte do menu (levý horní roh) » Tvé jízdy » vyberte některou z minulých jízd, které se týká váš dotaz » v sekci Nápověda vyberte z následujících možností „Ztratil jsem věc“. Přidejte více informací k situaci a odešlete zprávu Uberu. Většinou vás e-mailem kontaktuje pracovník zákaznické podpory do 24 hodin.

 

Komentářů: 14

  1. Dobrý den, dnes kolem 6 hodiny ráno, mi nejspíše vypadl telefon u jednoho UBER řidiče. Huawei P8 lite, kdyby se našel, prosím o kontakt na číslo 602 321 852. Děkuji Vám moc.

  2. Dobrý den,
    byl mi odcizen telefon, jak prosim mohu zablokovat ucet na telefonu, aniz bych vymazala cely profil?

    Dekuji

  3. Dobry den, 15.7. po půlnoci jsem jela taxisluzbou uber pod jménem kamarádky Patricie Tyburské (Stránělové). Řídila slečna, jeli jsme z Trojanova mlýnu přes Řepy na Lužiny Praha 13. V autě jsem nechala peněženku se vším, doklady…. OP, zdrav.pojišťovna, kreditka….. moc prosím ozvěte se

  4. Dobrý den, dnes v noci jsem nechala v uberu iphone 7 – Nina Zmítková, jelo se na adresu U Nové dálnice 14.

    Bohužel se nemohu přihlásit do aplikace bez mobilního telefonu.

    Děkuji za odpověď.

    Nina Zmítková

  5. Dobry den ,jel jsem dneska v noci okolo 01:30 se slečnou ,mluvila cesky s prizvukem, skoda rapid ( nejsem si jisty ) ,telefon znacky vodafon ,dekujii za nalez :///

    1. Dobrý den,
      zkuste kontaktovat Uber přímo přes mobilní aplikaci. V menu v sekci „Tvé jízdy“ vyberte tu správnou a označte možnost „Ztratil jsem věc“.

      1. Dobry den, nemohu využít aplikaci, neobjednávala jsem taxi já, čili nemam možnost zvolit „ztratil jsem vec“. Vezla mě slečna ubertaxi z místa Trojanuv mlýn na Lužiny (Jeremiasova), po pulnoci 15.7. , nechala jsem tam penezenku. Prosím kontaktujte mne. Děkuji.

  6. DObry den,

    Včera v noci jsem jela službou uber z Táborské ulice do Podoli. Během cesty mi byl nejspíš odcizen telefon Iphone7. Prosim kontaktujte me o jeho nálezu na mail b.trombon@gmail.com. Děkuji Barbora Kolafova

    1. Dobrý den, nejlépe bude, když kontaktujete Uber přímo přes aplikaci. Spusťe mobilní aplikaci Uber a přejděte do menu (levý horní roh) » Tvé jízdy » vyberte některou z minulých jízd, které se týká váš dotaz » v sekci Nápověda vyberte z následujících možností: Ztratil jsem věc. Přidejte více informací k situaci a odešlete zprávu Uberu. Většinou vás e-mailem kontaktuje pracovník zákaznické podpory do 24 hodin.

  7. Dobrý den,

    včera jsem jela kolem 1:00 ráno s kamarádky uberem na adresu Nekvasilova 5 pod jménem Aneta Falcová a v uberu jsem ztratila peněženku, kde jsem měla úplně vše – dvě kreditní karty – česká a německa, kartičku od zdravotní pojišťovny, kartičku centrum tance atd.

    Prosím kontaktujte mne.

    Simona Kopnická

    1. Dobrý den ,
      Uberem doporučený a nejrychlejší způsob pro podání reklamace či stížnosti, je prostřednictvím aplikace. Spusťte mobilní aplikaci Uber a přejděte do menu (levý horní roh) » Tvé jízdy » vyberte některou z minulých jízd, které se týká váš dotaz » v sekci Nápověda vyberte z následujících možností: Ztratil jsem věc.
      Přidejte více informací k situaci a odešlete zprávu Uberu. Většinou vás e-mailem kontaktuje pracovník zákaznické podpory do 24 hodin.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *