Skip to main content

Jak kontaktovat Uber poštou, e-mailem, telefonicky či osobně

Způsobů jak kontaktovat Uber v Čechách je několik, ale nejefektivnější je využít mobilní aplikace (viz. níže). Zejména pro případy reklamací a stížností, které se týkají uplynulých jízd. Máte-li nějaký technický problém s aplikací či jiný dotaz, pošlete zprávu na oficiální Uber Facebook stránce pro ČR.

Kontaktovat Uber v České republice korespondenční cestou můžete na následující adrese (oficiální sídlo):

  • Uber Czech Republic Technology s.r.o.
  • Thámova 166/18, Karlín
  • 186 00 Praha 8, Česká republika

Prostřednictvím e-mailové adresy support.prague@uber.com lze napsat přímo na Českou pobočku Uber. Řidiči, či zájemci o práci Uber řidiče můžou využít e-mailovou adresu PartnersPrague@uber.comNovináři pak pro dotazy mohou využít i e-mailové adresy press@uber.com.

Telefonický kontakt bohužel Uber v Česku nenabízí.

Pokud fungujete jako Uber řidič (Partner) můžete využít i osobní konzultace v kanceláři Uber. Její adresu a konzultační hodiny naleznete na stránce https://drive.uber.com/cesko/konzultacni-hodiny/.

TIP PRO ŘIDIČE Velké množství pasažérů cestuje se svými dětmi a vyžadují vůz s autosedačkou. Tu si můžete pořídit za pouhých 2.299,- Kč a vyhnete se tak zbytečným storno jízdám.

(Doporučeno) Kontakt pomocí aplikace

Uberem doporučený a nejrychlejší způsob komunikace, je prostřednictvím aplikace. Spusťte mobilní aplikaci Uber a přejděte do menu (levý horní roh) » Tvé jízdy » vyberte některou z minulých jízd, které se týká váš dotaz » v sekci Nápověda vyberte z následujících možností:

  • Ztratil jsem věc
  • Byl mi naúčtován poplatek za zrušení cesty
  • Byla mi účtována nesprávná částka
  • Zpětná vazba řidičů
  • Zpětná vazba k autu
  • Účtování a účtenky
  • Potíže s promo akcí

Přidejte více informací k situaci a odešlete zprávu Uberu. Většinou vás e-mailem kontaktuje pracovník zákaznické podpory do 24 hodin.

Jak kontaktovat Uber pomocí mobilní aplikace
Jak kontaktovat Uber pomocí mobilní aplikace

Napište nám (nejsme Uber)

Formulář níže slouží pro kontaktování správců serveru UberTaxi.cz. Nejsme však Uber a ani k němu nemáme žádné vztahy. Jsme nezávislí server.

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Předmět

Vaše zpráva

Komentářů: 38

  1. Dobrý den, každý den mi od Vás chodí sms o tom, že děkujete za zájem řídit s Vámi a ať dokončím rezervaci. Nikdy jsem tento zájem neprojevila, mohu Vás tedy požádat, aby se se mnou někdo spojil a vymazal moje tel.číslo z Vaší databáze???

    1. Dobrý den,měl bych zájem jezdit Uber a sháním zázemí flotily.Bylo by to možné?
      Děkuji Zálešák

  2. Dobrý den,
    mám sve s.r.o. a mám v něm flotilu aut, které občas nejezdí a chtěl bych je využít občas na Uber se svými zaměstnanci. Šlo by nějak zaregistrovat Uber na svoji firmu.? Nebo musí to být konkrétně na řidiče.?

    S pozdravem Petr

      1. Ahoj jsem take z Brna a uvazovala jsem s jezdenim za Uber,az na to,ze je pozastaven. Jak ro myslis,ze shanis flotilu :D?

  3. Dobrý den. Pročetl jsem dnes několik článků o Vaší nové službě v Brně a mám několik dotazů,
    na které jsem ale nenanašel odpověď.
    1) platba – někde se uvádí že lze i hotově, někde že jen kartou ???
    2) jezdíte i mimo Brno, např. vesnice 15 km od centra Brna? Všude se uvádí jízda po Brně.
    2a) do ceny se počítá cesta jen tam (15 km mapř.) nebo i zpět (prázdné vozidlo)?
    3) Jak jsou (nejsou?) cestující pojištěni např. při havárii (zranění nebo i úmrtí, poškození věcí ?)
    Nepřeji to nikomu, ale stát se může. A je dobré to vědět.
    4) Je aplikace i pro Windowsphone? Info jsem nenašel.
    Děkuji za odpovědi, snad poslouží i jiným a přimlouval bych se za uveřejnění takových a podobných praktických informací už při popisu služby. Možná že někde jsou, já jsem je ale nenašel.
    Děkuji za odpovědi.

  4. dobry den,

    zaujala mě Vaše nabídka spolupráce a rád bych s Vaší společností navázal spolupráci a stal se Vaším řidičem.

    Je potřeba živnostenské oprávnění a jaké jsou další podmínky.

    děkuji za Odpoved

      1. Ani to nezkoušejte,syn u nich přes měsíc jezdil ,dostal se do problému s taxikaři,volal nadřízenému a ten ani neporadil ,radši praci vzdal než aby mu někdo rozbil h…,a jen tak mimo už pul roku čeká na výplatu od Ubra/p.Jan Chromý/

      1. Dobrý den, rád bych jezdil pro Uber, ale nemám auto. Je možné si ho od Vás půjčit?

  5. Dobry den,
    menu v aktualnej aplikacii uz neobsahuje „Byla mi účtována nesprávná částka“, je tam len moznost reklamace storno poplatku. Email je neaktivny. Ako mozem reklamovat jazdu?

    1. Dobrý den, já ji tam stále vidím a aplikaci mám aktuální. Co konkrétně potřebujete reklamovat? Zkuste vybrat podobný problém.

  6. Dobry den chtel jsem se zeptat mam ve vasi firme registraci a nejde mi zmenit auto muzete me kontaktovat pan Bily Roman

  7. Dobrý den,
    dnes jsem poprvé zkusila Uber, dočetla jsem, že první jízda je zdarma,
    ovšem bohužel tomu tak nebylo. Posléze jsem zkusila zadat kód CZEFREE,
    nicméně mi to napsalo, že kód je platný pro první jízdu.

    Jak tedy mohu získat jednu jízdu zdarma, o které píšete?

    1. Dobrý den, první jízda je zdarma, pouze s použitím kuponu „CZEFREE“. Zkuste v aplikaci reklamovat jízdu „Nefungoval mi promo kód“ a možná vám ho zpětně uznají.

  8. Mam zajem vytvorit vlastni flotilu pod Uberem v Praze. Kdo me da potrebne informace co vsechno potrebuji?

    Psal jsem primo na Uber ale email se me vratila.

  9. Umi nekdo ve vasem systemu odblokovat mou platebni kartu….byla nedopatrenim na Vasi strane nechana zablokovana, a ja ted nemuzu jezdi, resp.ji znovu zadat do aplikace a zrusit ve stejne aplikaci starou, ktera je neplatna…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *